1. nap (Fehérje)

Megkezdődött tehát (mármint tegnap).

Fehérje nap van. Már előre látom, hogy ez lesz a kedvencem, hiszen imádom a tejet, tojást, húst, sajtot és mindent ami ehhez a naphoz tartozik. A napot rögtön egy kisebb csalással kezdtem: a gyümölcsök mellett uzsonnára elfogyasztottam egy kis natúr gabonapelyhet tejjel. Ez a kis kihágás ugyanis muszáj, hogy elviseljem a mindig csak gyümölcs reggelit. Terveim szerint minden negyedik napon ez lesz a reggelim.

Ebéd:

Sertés szűzérme Judit módra (ezt én neveztem el így, remélem nem tépi le érte a fejem).

Hozzávalók:

Sertés szűzérme 0,5 kg

bors

vaj, ha nincs megteszi, a margarin

olívaolaj

fél dl vörösbor

2ág kakukkfű

1ág rozmaring

fokhagymás-só


Elkészítése:

Szüzet sózzuk ,borsozzuk, felforrósítjuk a serpenyőben az olívaolajat és a vajat, kérget sütöttünk mindkét oldalára. Olívaolajas tepsibe helyezzük, hozzáadunk 0,5 dl vörösbort és a fűszereket, majd lefedve 190 fokon 20-25 percig pároljuk. Friss idénysalátával tálaljuk, amit meglocsolhatunk a maradék lével (mi pl. egy lila hagymás, uborkás, paradicsomos, Pannónia sajtos salival ettük - igen biza, sajt a salátába).


Ez a fogás egyszerűen varázslatos! Mindenkinek nagyon ajánlom. Az ízek harmóniája zseniális. A kakukkfű és a rozmaring a borral tökéletes és mivel a sütőbe tétel előtt kérget sütöttünk a húsra, így az puha és szaftos maradt.

Vacsorára ugyanezt ettük, hiszen maradt még belőle.

Összességében kitűnő nappal kezdődött a diétám, egy fantasztikus étellel és egy remek bulival a nap végén (szigorúan 100%-os gyümölcslével, de amúgy vezettem is).

Boldog Szülinapot Csilla!

Üdv

Attila

3 megjegyzés:

  1. Nyamii, ez a szűzérme tényleg jól hangzik, még jó, hogy most ettem meg egy csomó halrudacskát, különben megéheztem volna :P! (ha legközelebb is ez lesz a menü, szóljatok, én is PONT AKKOR kezdem a diétát hihi)

    Amúgy köszi, hogy részt vettetek a bulin és a jelenlétetekkel emeltétek a hangulatot! Felejthetetlen volt!:))

    VálaszTörlés
  2. SZIA ATTILA

    NAGYON TETSZIK A BLOG:-)
    ÚGY DÖNTÖTTEM NEKI ÁLLOK,ÉS VÉGIG CSINÁLOM BECSÜLETESEN A 90 NAPOT:-)SAJNA A 3GYERMEK MELLETT NEHÉZ LESZ,DE MUSZÁJ LEADNOM JÓ PÁR KILÓT:-(33 ÉVES VAGYOK A 175CM-HEZ MOST 113KG:-(FÁJNAK A LÁBAIM,A HÁTAM,SZÓVAL MUSZÁJ:-)
    BÍZOM BENNE SIKERÜL...AKKOR HAJRÁ FEHÉRJE NAP:-)

    ÜDV:MARIANN

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mariann!

    Nagyon szurkolok, és sok kitartást kívánok a diétához. A fehérje napokon biztosan nem lesz gond, azt én is imádtam. A gyümölcs napot meg ki kell bírni, a többi nem vészes. Remélem találsz itt pár jó receptet.

    Üdv

    Attila

    VálaszTörlés