4.nap (Gyümölcs)

Hát eljött a rettegett nap és nagy meglepetésemre egész simán el is múlt.

A mai napunkat egyáltalán nem nevezhetjük mozgalmasnak. A kutyasétákon és a boltba menésen kívül egész nap immobilis voltam. Csak döglöttem/tünk/, filmet néztünk és élveztem/tük/ az édes semmit tevést.

A mai napot teljesen felesleges lenne reggelire, ebédre és vacsorára osztani, mert igazából nem időpontokhoz kötve ettem, hanem amikor éhesnek éreztem magam. Reggel a már szokásossá váló 2 körte (ami fél kiló gyümölcsöt jelent), míg napközben a reggeli kutyaséta során vett kajszit, málnát és körtét fogyasztottam.

A sorból egyedül az ebédnek nevezhető nap középi étkezés jelentett, amikor is a változatosság kedvéért egy közepes méretű salátát is elfogyasztottam egy kis saját készítésű (harmadszor megfelelőre sikeredett) öntettel. Ennek a receptjét közre is adom. Igen, tudom hivatalosan ma csak gyümölcsöt lehet fogyasztani.

Egyszerű salátaöntet

Hozzávalók:
4 ek olívaolaj
1 kk mustár
1kk citromlé
bors
fokhagyma
só (vagy fokhagymás só)

Egyszerű, de nagyszerű

Már alig várom a holnapot, végre újra fehérje nap...

Csak elöljáróban a holnapi menü:
Pulykapaprikás és Tejszínes-uborkás pulykamell (sajna ezúttal a szokásos tészta nélkül :( )

Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

6 megjegyzés:

  1. Na, azért annyira nem volt rossz, ugye?:P

    VálaszTörlés
  2. Éés mikor megyünk már futni?:D

    VálaszTörlés
  3. Mint mondottam volt, ahhoz még egy pöttyet fogynom kell. De te leszel az első, aki megtudja :D

    VálaszTörlés
  4. Dehogyis, szépen el kell kezdeni, először csak kisebb távon, aztán fokozatosan növeljük! Elsőre szerintem én kb. negyed óra alatt kipurcanok majd :D!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Attila

    Neked hála már a 4-nap után két kiló mínusz jelentkezett,az ételek nagyon finomak.Köszönöm ezt a blogot,nem hagyom abba,kitartok:-)

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

    Kedves Névtelen hozzászóló! (Áruld el a neved legközelebb! :))

    Az első reakcióm a fenti elnyújtott hangsor volt, mert oly hihetetlen, hogy a recepteket valaki meg is főzi!!!!! Ez még inkább ösztönöz, hogy újakat keressek és/vagy kreáljak!!!!

    További olvadó kilókat és kitartást kívánok!

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés