24. és 25, nap (gyümölcs és folyadék)

Hát eljött a nagy pillanat, lélekben felkészültünk a folyadék napra. A gyümölcs napot aug 2-án hétfőn, míg a folyadékot 3-án kedden tartottuk.

A felvezető nap a szokásos gyümölcsnapi mederben telt. Szőlő, nektarin, dinnye, szilva, stb. volt a menü. Éreztem, hogy másnap probléma lehet, mert tulajdonképpen már a gyümölcs napon is elég éhes voltam.

A folyadék napon (vagy ismertebb nevén víz napon) a fogyasztásunk kizárólag ásványvízre, valamint 100%-os almalére korlátozódott. Már a nap elején eldöntöttünk, hogy a túlzott veseműködés miatt a kutyasétáltatást leszámítva egész nap otthon maradunk, hogy elkerüljük a kellemetlen helyzeteket. A folyadék nap nehéz volt, de őszintén szólva ennél sokkal nehezebbre számítottam. Végig éhes voltam, de használtam a régi trükköt. Amikor úgy éreztem, hogy most már tényleg nagyon ennék valamit, akkor inkább ittam helyette. Így végül is kibírható volt a nap, de sajnos dolgozni egyáltalán nem tudtam, mert eléggé fáradékony voltam, ráadásul front is volt, így a munkavégzés nem igazán ment köszönhetően a fejfájásnak. Azonban ettől eltekintve elég jól megbirkóztunk ezzel a nappal.

Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése