3. mérlegelés 2010. augusztus 20.

Ugyan nagyon sok mérlegelés volt már út közben is, "hivatalossá" csak nem régen váltak. Mint korábban írtam is, ezért nem tettem egy ideig (jó 20-25 napig) közzé a súlyom, mert egy igen komoly stagnálás következett be a második 3 héten. Azonban, mint derült égből villámcsapás ezen a héten négy nap alatt lement 1 kiló, majd újabb 4 nap alatt újabb 1,5 kg!!!!!!!!!!! Így a jelenlegi súlyom:

Ez pedig azt jelenti, hogy a diétám majdnem félidejében 7,5 kilogrammal mutat kevesebbet a digitális mérleg, mint az első (pontosabban azt hiszem 3.) nap után. Ha ráadásnak hozzáveszem, hogy valamelyik mérleg 98 kilónak mutatott még a diéta előtt (bár nem tudom, hogy melyik), akkor az eredmény zseniális. Ha innentől kezdve csak összesen 3,5 kilót fogyok és 84 kilónál megállok, én már nagyon boldog leszek. És a fele még vissza van!!!!

Amúgy biztos vagyok benne, hogy az egyik ok amiért újra megindult a fogyás nem más, minthogy elkezdtem futni. éppen ezért remélem, hogy nemsokára megszűnik a térdfájás és újra róhatom a kilométereket. További pozitívum, hogy az ősz elindulásával mehetek majd focizni is Pistiékkel és továbbra sem tettem le arról, hogy felvegyem a kapcsolatot Mu barátommal és rábeszéljem a korábbi tenisz meccseink felelevenítésére. 4 nap múlva újabb mérlegelés, addig is mindenki főzzön jókat.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése