40.-41. nap (szénhidrát és keményítő)

40. nap (2010. augusztus 18. szerda)

A mai napom is reggeli futással kezdődött, ezúttal viszon egyedül futottam. Nemrég megtudtam, hogy a Malomvölgyben a nagyobb tó körbefutása 3,6 míg a kisebbé 1.8 kilométer. Így amikor mi Csillával másfél kört futunk, az 5 km. Ma is ezt az 5 kilót futottam, méghozzá 30 perc alatt, ami sport edzett embernek nem nagy teljesítmény, de ugye én jelen pillanatban semmiképpen sem vagyok sport edzettnek nevezhető. A futás nagyon jól esett, viszont a lábam már tényleg komolyan fájt utána.

Azt már régóta tudjuk, hogy minden rosszban van valami jó, így Anya kéztörésének (is) "hála" a mai napon Nyárády professzor úr megnézte a térdem és megállapította, hogy csak a túlzott erőltetéstől fáj, egyéb komoly probléma nincs vele.

A nap további részének zöme Anyának való segítéssel telt.

A mai napon ennek megfelelően nem nagyon volt időnk túl komoly főzőcskére. Ebédre csak sima szendvicset ettünk, míg vacsorára Judit amerikai palacsintát készített.


Amerikai palacsinta/ Pancake

Hozzávalók:

15 g vaj
110 g liszt
1 púpos tk. sütőpor
1 tk. cukor
1,5 dl tej
1 tojás
1 ek. tejföl (vagy joghurt)

vaj vagy olaj

Olvasszuk fel a vajat és tegyük félre.

A tojáshoz keverjük a lisztet, aztán lazítsuk a tejjel. Adjuk hozzá a sót, a cukrot, a sütőport, az olvasztott vajat és a tejfölt/joghurtot. Keverjük, lehetőleg, csomó mentesre. Felhevített olajban/vajban süssük ki a pancake-ket.

41. nap (2010. augusztus 19. csütörtök)

Ma csak a szokásos táv 1/3-át futottam reggel, inkább a sétáé volt a főszerep. A mai napot is nagyrészt Kökényben töltöttük, és gyümölcsöt ettünk gyümölccsel. Unalmas nap volt...


Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése