55.nap fehérje és mérlegelés

2010. szeptember 6. (hétfő)

A mai volt az első oktatási nap. Ugyan nem tanítottam, de meghallgattam egy előadást. Van egy-két jó ötletem a gyakorlatokra, így már várom a találkozást a diákjaimmal.

Bevásárlás után (amely nem kis időbe telt a beszerzendő cikkek miatt), hazajöttem és elfogyasztottam egy rendkívül finom és egyszerűen elkészíthető ebédet, vagyis sült dagadót hagymával és paradicsommal. A sült dagadó elkészítése rendkívül egyszerű. A kb. 70 dkg-os dagadót nagyobb darabokra vágjuk (kb. mint az oldalast) és zsírban (igen, bizony zsírban) lassú tűzön (4-es fokozaton) fedő alatt 1-1,5 órát sütjük. Ez a 70 deka nem kevés, de ez volt az ebédünk és a vacsoránk is, így ez fejenként 35 deka egész napra (ez kb. 1200-1300 kcal/fő), ami nem olyan sok. Bármilyen furcsa a laikusok számára (így számomra is) semmilyen fűszert sem használunk sütés közben, így is nagyon finom lesz.


Még ezek előtt átestem egy újabb mérlegelésen és meglepődve tapasztaltam, hogy az elmúlt négy napban újabb egy kilót sikerült leadni, amivel elértem a -10 kilót a kezdetek óta. A jelenlegi súlyom így:


Holnap ismét folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése