60.nap keményítő (lenne)

2010. szeptember 11.

A mai napot szinte teljes egészében Kaposváron töltöttem kedves keresztanyám (és bátyám keresztanyjának, ja és a kettő nem egy és ugyanaz a személy) születésnapjának alkalmából.
A menü nagyon jó volt és arra késztetett, hogy a diétát egy kicsit függesszem fel (ugyanez igaz a holnapi napra is).
A hagyományos húsleves után szarvasból készült főétel volt aszalt szilvával, krumpligombóccal (asszem, így hívják) és vadas mártással.
A tortákból azonban nem ettem és erre büszke is vagyok.

Amúgy húst is nagyon keveset ettem, így tulajdonképpen alig szegtem meg a diétát. Judit otthon maradt és egész nap sürgött-forgott, hogy a másnap szülinapi ebéden minden flottul menjen és nem is hiába, mert minden csodásan festett, amikor hazaértem - beleértve az ételt, a lakást, a kutyát (mert még őt is volt ideje megfürdetni) - csodálatos munkát végzett. Következő napra tulajdonképpen már alig maradt komoly tennivaló (mármint a teljes munkához képes). A holnapi napot félelemmel vegyes izgalommal várjuk, de én biztos vagyok a sikerben (ami így utólag sem nehéz, de tényleg biztos voltam benne).

Isten éltessen sokáig Benneteket, kedves Keresztanyám és kedves Nagynéném!

Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése