66.nap szénhidrát

2010. szeptember 17. (péntek)

A mai nap elég hosszúra sikeredett. Reggel 6:30-kor kelés és irány a Hullám fürdő. A tornák és a pakolás után 9:30-ra értem haza. Nagyjából fél órányi pihenés után indultam is Szekszárdra, ahol ezentúl minden pénteken 4 órában fogok Marketing gyakorlati órát tartani a helyi FSZ képzésben résztvevő diákoknak. Az első benyomások: Az épület kívülről nem túl bizalomgerjesztő, azonban belül nagyon szép. Péntek révén szinte teljesen kihalt épületbe érkeztem. Az lapok megbeszélése után találkoztam a diákokkal, akik várakozásomhoz híven nem voltak túlságosan lelkesek a tantárggyal kapcsolatosan, de szerintem nem lesz komoly gondom velük (már ha sikerül a kb. 30-33 emberből nem csak 16-nak megjelennie egy kötelező szemináriumi órán).
Ezen a napon egybevont órát tartottam, így már 15 órára hazaértem. Itthon egy finom spenótos tészta várt, vacsorára pedig végül rendeltünk egy pizzát. Sajnos a mai napon már nem bírtuk türtőztetni magunkat és mindezek mellett komoly bűnözések színhelye lett a hálószobánk. A pizza (bár Judit kevésbé bűnös, mert ő csak a pizza felének felét ette meg) után ugyanis lecsúszott fejenként egy puncsszelet és egy lúdláb szelet fele és egy kis profiterol. Ráadásul mindez este hét körül, szóval nagyon nem fogok csodálkozni, ha most nem fog csökkenni a súlyom. De akkor lássuk a mai receptet:


Spenótos tészta

Hozzávalók:
spagetti tészta
10 dkg spenót (tört fajta)
4 gerezd fokhagyma
olíva olaj
só, bors
fenyőmag (vagy ha az nincs otthon, ahogy nálunk sem volt, akkor pl. mogyoró)


Elkészítés:
A tésztát megfőzzük, de a szokásosnál keményebbre. Közben egy serpenyőben az aprított fokhagymát és a spenótot olívaolajon megpároljuk, sózzuk borsozzuk, majd a végén beleforgatjuk a tésztát. Tálaláskor a pirított és összetört magokat rászórjuk a tésztára. Kellemes és könnyű hatású étel, remek ízvilággal.

Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése