108. nap A 43. hét eseményei

2010. október 30. (szombat)

Ismételten csöndben maradtam egy darabig, de a jövőt tekintve szerintem nem is fogok heti 2-3 bejegyzésnél többet írni, mert egyrészt már ugye nem diétázom, így nem készítünk minden nap újabb ételeket, amit megoszthatnék, másrészt annyi okosságot nem lehet írni, hogy azzal ennél több posztot megtöltsek anélkül, hogy baromira unalmassá ne válnék, harmadrészt pedig azért nekem is van még elég dolgom a blogoláson kívül is, amelyek az életemet és a jövőmet tekintve fontosabb tevékenységek ennél. Persze az is lehet, hogy tök fölöslegesen magyarázkodom, mert alapvetően senkit sem érdekel, hogy hetente hányszor irkálok :).

Akkor lássuk az elmúlt hetet, amikor is szünetünk volt az egyetemen, ezért nagy eseményekről nem tudok most beszámolni, így a hét leírása is főleg a fogyasztásomra fog korlátozódni:

Ahogy a múlt héten is, jelen irományban sem lesz recept, de még a mai napon 5 !! recepttel bővítjük a blogot. Ezek közül ráadásul három szénhidrátnapi sütemény lesz!

2010. október 27. (szerda)
Ez az a nap, amikor elkezdtem tornázni. Minden reggel végigcsinálom Reggelire két kisebb banánt ettem, ebédre egyszerűsítettünk és a frissen nyílt Tesco-ban lévő kínaiból hoztam ebédet, de többé nem követjük el a hibát, ugyanis a rizs valószínűleg egy nappal korábban készült, a tészta messze elmaradt Judit tésztájától és a husi sem volt a megszokott kínai hús. Így nem is ettünk túlságosan sokat. Köztes étkezésen a Parmetier leves maradékát ettem (mivel hidegen ettem, ezért tulajdonképpen póréhagymás krumplifőzeléket ettem). Vacsorára pedig Jutka (Judit anyukája)-féle kocsonya volt, ami isteni.

2010. október 28. (csütörtök)
A reggeli egy banán, az ebéd pedig "natúr" gombaleves (nagyon szimpla leves olajon pirított hagymával, gombával, sóval, borssal, pirospaprikával és ennyi) tejföllel, valamint két melegszendviccsel. Köztes étkezésre elfogyott 3 virsli, vacsorára pedig 3 szeletke kolbásszal töltött sertésszűz (ebből lesz recept). A nap amúgy nem volt valami mozgalmas.

2010. október 29. (péntek)
Ahogy azt már a múlt héten is leírtam, a péntek alapvetően a gyümölcs napja, de tegnap nem tudtunk uralkodni magunkon és vacsorára elkészítettünk egy isteni langallót, más néven kenyérlángost (Ez lesz a másik recept). Ezen kívül egész nap gyümölcsöt ettem és rengeteget ittam.

2010. október 30. (szombat)
Végre eljött a nap, hogy újra futhatok. Az elmúlt napok tornája után elérkezettnek éreztem a pillanatot, hogy ismét szeljem a habok helyett az utakat. Ma mindössze 2 km-t futottunk, de ez is nagyon jól esett. A reggeli ismét egy banán volt, míg ebédre tejfölös-gombás húst ettünk, de ezúttal laska gombát is tettünk bele és így még finomabb volt.

Ma volt mérlegelés is, ami döbbenetes eredményt hozott. Kiderült, hogy fogytam fél kilót a diéta vége óta, így a jelenlegi súlyom:


Este akkor a már említett 5 recepttel folytatódik a 90 napos diéta blog.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése