81. nap keményítő-lett volna

2010. október 02. (szombat)

Ez a nap finoman szólva is bűnözéssel telt...a történet még szeptember elejére nyúlik vissza, amikor unokanővérem születésnapját tartottuk. Az ünnepelt nem kért ajándékot, csupán azt, hogy mikor Villányban lesz a "Vörösborfesztivál", akkor vigyük le és töltsünk el egy görbe napot. Na, most ez a görbe nap, első sorban nem nekem szólt, hanem Juditnak, hiszen velem ellentétben, ő nagy (száraz) vörösbor rajongó, így én örömmel vállalkoztam a sofőr szerepére.
Délben, természetesen Marshallal felszerelkezve, útnak indultunk. Azt terveztük, hogy egy kiadós ebéddel indítunk, de végül csak nem akadtunk semmi olyanra, amit szívesen ettünk volna, így bevettettük magunkat a színes, kirakodós forgatagba. Néhány üveg borral (és natúr szappanokkal) megrakodva, pár óra múlva Pécs felé vettük az irányt. Megálltunk a Tesconál és vettünk egy pár jó fajta sajtot (kecske, juh, bor, dán kék), pár szelet füstölt-sült tarját és itthon folytattuk a boros napot, azaz én kezdtem a ( kemény 2 dobozos) sörös napomat. A vacsora kellemes beszélgetéssel telt és Judittal bepillantást nyertünk a Megasztár és az X-faktor világába, igaz nem teljesen önszántunkból, ugyanis Emőnél volt a távirányító, már pedig a vendégnek ugye mindig keresni kell a kegyeit... és újra bebizonyosodott, hogy még véletlenül sem kell szombat este tv elé ülni vagy legalábbis országos kereskedelmi adókat nézni...


Holnap valóban folytatódik a 90 napos diéta és a blog a szénhidrát nappal.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése