89.nap keményítő helyett diéta

2010. október 11. (hétfő)

A mai éjszakámról nem szeretnék írni. Maradjunk annyiban, hogy nagyon hosszú volt, ami emésztőrendszeri problémákra vezethető vissza. Olyannyira nem voltam (és vagyok) jól, hogy a mai két órámra sem tudtam bemenni, mert egyrészt komoly emésztőszervi fájdalmak gyötörnek, másrészt meg az ilyenkor szokásos egyéb problémák is fenn állnak, így nem mertem elhagyni a lakást. A normál keményítő napi menü helyett, így eddig 3 darab (kb 5 dkg, ami kb 230 kcal) kétszersült, 1,5 liter kamilla tea és egy szelet 75%-os étcsoki (40 kcal) volt a mai teljes étel bevitelem (most este 6 óra van). A nap egyetlen pozitívuma, hogy a fekvés mellett azért egy-két olyan dolgot is el tudtam azért intézni, amivel eddig lemaradásban voltam. A továbbiakban még 2 szelet kétszersült (150 kcal)1 liter tea és egy kocka étcsoki (40 kcal) elfogyasztását tervezem, ami nagyon komoly kalória bevitel (összesen ugye 450 kcal egész nap, ami egy negyede a normális napi bevitelnek). Most először fordult elő velem, hogy a reggel mért súlyomnál kisebb volt a délutáni súlyom - méghozzá egy egész kilóval (sajna én ezt minden nap nézegetem, amivel rendszeresen Judit idegeire is szoktam menni). 82 kiló voltam este ötkor, ami a keményítő napon valaha mért legkisebb súlyom (de egyébként is csak a dupla gyümölcs nap után mértem ennél kevesebbet).

Holnap még nem tudom, hogy folytatódik-e a 90 napos diéta, de a blog tuti. Remélem leszek olyan jól, hogy elmenjek fizikoterápiára.

Üdv

Attila

12 megjegyzés:

  1. Szio!

    Ma találtam rá a blogodra.
    Nagyon ügyes vagy!
    Én már egyszer megcsináltam a diétát, akkor 79-ről 69-re fogytam. Ennek már több mint 1 éve. Most 73 vagyok és én is elkezdtem pár napja. Csodálatos receptjeid vannak, nagyon örülök, hogy megosztod. És gratulálok az elért eredményhez!

    P.S. Nekem is beagle-m van :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Noémi!

    Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, bár a receptekért ez kedves páromnak, Juditnak jár. Az én dolgom általában csak annyi, hogy besegítek az előkészületekben és jóízűen elfogyasztom amit készít. Nagyon remélem, hogy az általunk elkészített ételek segítenek majd a céljaid elérésében. Amúgy hiába értünk a 90 nap végére, továbbra is vinni fogom a blogot, csak kicsit más formában. De a célunk az, hogy lesznek még receptek a blogon és szeretnék írni a diéta "utóéletéről" is.

    VálaszTörlés
  3. szia.
    Már komolj 7 napja,hogy elkeztem a 9o napos diétát,nagyon tetcenek a recepjeitek,ezt igy lehet enni ahogy a képen van és leis lehet fogyni,,,,,akkor kibirom....tiramisu madértej....njam njam,lehet,hogy én olvastam figyelmetlenul vagy ugy jött nekem át ,h te töbször eszel ne m csak reggeli,ebéd vacsor....
    Dicséret mindkett9t9knek...és kitartást magamnak....Krisztina

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bocs, hogy csak most válaszolok.
    Örülök, hogy idetaláltál és köszönjük a dicsérő szavakat!
    Igen, Attila napi négyszer étkezett, beiktatott egy uzsonnát is, amin általában az ebéd maradékát fogyasztotta el.
    Sok sikert és fogyó kilókat! :)

    VálaszTörlés
  5. köszi....a kilók fogynak lassan de bitzossan.....
    Egyedül a reggeli gyümölcs nemmegy...néha kihagyom.Ma van a 18.napom és -5kg ,én és a környezetem elégedett...KÖSZI,HOGY ITT VAGYOTK,MINDEN NAP VELEM....

    VálaszTörlés
  6. -5kg 18 nap alatt, azért azt nem mondanám, hogy lassan fogynak azok a kilók! Ügyes vagy! Megkérdezhetem, hogy mi a kezdő és a kitűzött súlyod?

    Reggelire próbálkoztál már a banánnal vagy a körtével, esetleg hozzáadott cukor nélkül készült gyümölcskonzervvel ( pl.: a Tescoban lehet kapni Gold Reef light konzerveket)? A napi első étkezésreezek nálam jobban beváltak, mint mondjuk az alma vagy a narancs.

    Kitartás! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem pedig lassú 5kg,18 nap....
    9O KG VOLT MOST 85-86 KG SOK TUDOM :(
    ÉN KIZÁRÓLAG A TI RECEPTJEITEKBÖL KLLITOM ÖSSZE A NAPI MENÜT....MA SZÉNHIDRÁT NAPVAN A KDVENCEM...

    PUSZI,KÖSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    VálaszTörlés
  8. A lényeg, hogy belekezdtél a diétába, nagyon drukkolok Neked!
    Mellesleg, ha továbbra is 18 naponta 5 kilót fogysz, akkor a végére 65 kg leszel! Az azért nem hangzik rosszul, ugye? :)
    Biztosan lesznek olyan hetek, amikor több, máskor meg kevesebb megy le. Igyál sok vizet, segít a salaktalanításban meg a bőrödnek is jót tesz, segít kívül-belül! :)

    Örülök, hogy hasznosak a receptjeink! Hajrá!!!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  9. Ma kezdtem el a diétát,mert a mérleg még soha ennyit nem mutatott.Úgy látom itt tényleg jó receptek vannak !

    VálaszTörlés
  10. Üdv itt!

    Köszönjük szépen!
    Sok erőt és sikert a diétához!

    VálaszTörlés
  11. SZOMORÚÚÚ VAGYOK EGY GRAMOT SE FOGYTAM 1O NAPJA,

    VálaszTörlés
  12. Tarts ki! Majd megindulnak lefelé, Attilának is , nekem is többször is stagnált a súlyunk. Velem történt, hogy 2 hétig nem mozdult semerre sem a mérleg nyelve, pedig még víznap is volt közben... Ne add fel!!!

    VálaszTörlés