90. nap szénhidrát

2010. október 12. (kedd)

A mai reggel különleges volt, mivel kivételesen ma is elmentem fizikoterápiára. Reggel 7-től 700m úszás, fél 8-tól száraz- 8-tól nagymedencés vízi torna. Nagyon kellemes volt és ami fő, hogy mérlegelés után mindössze 83,5 kg-ot mutatott a heyli mérleg farmerban, pólóban, pulóverben és cipőben, kulccsal és telefonnal a zsebemben. Tapasztalataim szerint ez 81 kg-os "meztelen" súlyt jelent, mivel a cuccaim kb. 2,5 kilót nyomnak. Hazaérve bebizonyosodott, hogy igazam van és valóban mindössze 81 kilót nyomok.
Amúgy a fizikoterápiánál megfigyelhető, hogy ez a másfél órás testmozgás pontosan fél kilóval csökkenti a testsúlyomat. Ma reggel is pontosan 84,00 kg-mal érkeztem és 83,51 kg-val távoztam.
A nap további része honlapozással, zh kérdések írásával, valamint természetesen a labdarúgó eredmények követésével telt (mármint miután rájöttem, hogy meccsnap van). Szép volt fiúk! (Mármint asszem, mert mindössze az utolsó 9 percet láttam). A tegnapi diéta után úgy véltem, hogy egy egyszerű gyomorrontásról lehetett szó hétfőn, ezért ma mertem enni. Délelőtt azért biztos ami biztos pirítóst ettem, ebédre pedig csokis-szilvás gombócot ettünk és amíg vacsorára én pirítóst ettem ismét, addig Judit mákos nudlival csillapította éhségét.

A kronológiai sorrendet felborítva a mákos nudli receptjével kell, hogy kezdjük ugyanis a mákos nudli elkészítése megegyezik a szilvás gombóc alapjaival.



Mákos Nudli

Hozzávalók (2 személyre):
20 dkg főtt áttört burgonya
1 dkg hideg zsír-igen ZSÍR
9 dkg liszt
egy csipet só
darált mák
porcukor

A főtt, áttört (vagy lereszelt) burgonyát a liszttel,sóval és a zsírral összegyúrjuk, kisujjnyi metéltekre sodorjuk és ezt tetszőleges nagyságú darabokra vágjuk. Sós, lobogó vízben kifőzzük, akkor jó, ha feljön a víz felszínére. Lecsöpögtetjük és még forrón a cukros mákba forgatjuk.


Csokis-Szilvás gombóc

Hozzávalók (2 személyre)
nudli tészta
magozott szilva
étcsoki kockák
2 ek. olaj
3 ek. morzsa
1 ek. cukor
1 tk. fahéj

A nudli tésztát vékonyra nyújtjuk, kockákra vágjuk. Mindegyik kockába egy darab étcsokit és egy szilvát rakunk, majd a két tenyerünkkel meggömbölyítjük a gombócokat. Lobogó, sós vízben kifőzzük, akkor jó, ha feljönnek a felszínre.
Olajban megpirítjuk a morzsát,a tűzről levéve adunk hozzá cukrot és fahéjat. A kifőtt gombócokat meghempergetjük benne.



Holnap folytatódik a 90 napos diéta és a blog!

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése