92. nap (majdnem) VÉGE

2010. október 14. (csütörtök)

A mai napon egy víznap szerűséget szerettem volna tartani, ami utólag elgondolva nagyon nem volt jó ötlet. Hiszen, ha belegondolunk az elmúlt 3 napból kettőben még 1000 kalóriát sem vittem be a szervezetembe. A mai reggel elmentem az utolsó előtti fizikoterápiámra, amely most ismét csak egy órás volt. A fizikoterápia végén újabb 20 dekával csökkent az eddig mért legkisebb súlyom, vagyis ruhástul voltam 83,30 kg. Ez kb. 80,5 kilós súlyt vetít előre. Miután hazaértem megettem két szelet pirítóst és az eredeti terveim szerint csak ennyi szilárd táplálékot vettem volna ma magamhoz. A terv este hatkor omlott össze (velem együtt), amikor is úgy döntöttem, hogy nem lehet tovább bírni azt az állapotot, amiben voltam. Szédültem, hányingerem volt, fájt a fejem, egyszerűen pocsékul voltam és tudtam, hogy amiatt, mert nem ettem. Mivel holnap reggel még vár rám egy óra torna és fél óra úszás, ezért úgy döntöttem, hogy nem kockáztathatom meg, hogy ott fogok összeesni. Azon nyomban megettek kb 10-15 deka sajtot és vagy 10 nagy szemű szőlőt. Amint ezeket lenyomtam szinte azonnal jobban lettem. Ez alátámasztotta az elképzelésemet, miszerint itt éhségről, vagy vércukor leesésről lehetett szó.
Mivel a mai napon nem készültünk arra, hogy eszünk így nem nagyon volt itthon olyan étel, amit kifejezetten kívántam volna, ezért úgy döntöttünk, hogy rendelünk egy pizzát. Félreértés ne essék mi ketten szoktunk megenni egy 32 cm-es pizzát (amit mások általában egyedül). Ez fejenként kb. 20-25 dkg ételt jelent, ami nagyjából 500-700 kalória lehet (legrosszabb esetben). Ha ehhez hozzáadom a sajtot és a pirítóst, még mindig 1200 kalória körül járok, ami ugye nem kicsit marad el a 81 kilóhoz megfelelő kb. 2200 kalóriától.
Mindezeknek köszönhetően elég kellemes éjszaka volt, ugyanis nem voltam éhes.

Holnap még folytatódik a 90 napos diéta egy fehérje nappal, de a blogot nem hagyom abba.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése