93. nap fehérje (valóban) a VÉGE 81 azaz -14 kiló

2010. október 15. (péntek)

A mai nap ismét korán keltem, mivel "hivatalos voltam" az utolsó fizikoterápiámra. Ahogy sejtettem is, a tegnapi nap megemelte a súlyom, így a korábbiakhoz képest kicsit nehezebben, 84,40 kg-mal mérlegeltem reggel. Ez a súly távozáskor azonban már csak egy "normálisnak" mondható 83,60 kg volt, vagyis ezen a napon 80 deka ment le (gondolom a tegnapi miatt tele voltam vízzel). Ezúttal azonban az úszást követően nem az öltözőbe mentem, hanem az előtérben lévő mérleghez, ahol megmértem a súlyomat úszónadrágban. Nos, a hivatalosan mért diéta utáni súlyom, a Hullám fürdő mérlege szerint 81,20 kg.
Ez egyben azt is jelenti, hogy mindössze egyszer sikerült 81 kiló alá mennem, de úgy gondolom, hogy ez nem baj. Valljuk be őszintén, hogy 183 centis magassággal, 95-96 kilogrammos kezdő súllyal a 81 kilogramm tűnik a maximumnak amit el lehet érni. Mivel ez a súly mindig a fehérje napok reggelén mért súly volt, természetesen a "mindennapi súlyom" ennél általában 1 kilóval több volt, de hát az első mérlegelésem is egy fehérje nap reggelén volt, így az elért -14 kilót tekinthetjük hivatalos végeredménynek. Most még nem szeretném el szószátyárkodni a dolgot, mert biztos vagyok benne, hogy amint azt minden valamire való projekt, szakdolgozat, cikk és egyéb végén illik megtenni, úgy jelen fogyókúra végén is lesz egy összefoglalás, amely úgyis vég nélküli esszévé fog változni a kezeim alatt. Viszont kijelenthetem, hogy elégedett vagyok az eredménnyel, habár titkon reméltem egy 79-80 kilós végeredményt. De valljuk be ez igencsak irreális elvárás volt (különösen a kezdő súly, valamint annak a figyelembevételével, hogy 17-18 éves atléta koromban voltam 74-76 kiló, így az ehhez képesti +5 kiló teljesen jónak mondható).

De akkor a mai napról: Tízóraira egy különleges rántottát ettünk, amit Judit még Jamie Olivertől lesett el az egyik műsorában. A lényege, hogy a rántottát nem a főzőlapon készítjük el, hanem egy tűzálló serpenyőben az előmelegített sütőbe helyezzük. Ami a pozitívuma: A tojás sokkal jobban egybe marad, a hozzávalók íze szeparáltabb lesz, vagyis nem keveredik annyira össze, mint egy olyan rántotta esetében, amit kevergetünk. Emellett kinézetre is jobb lesz, majdnem olyan, mint egy pizza. Időnként megéri ezt a kis plusz időt rászánni, és így elkészíteni.


Ami a vacsorát illeti, a hozzávalók hiánya miatt végül a korábban már megismert tejfölös-gombás-kolbászos husit készítettük el.

A napom egyébként egész jó volt. A torna jól esett, Szekszárdot is élveztem (az igazság, hogy asszem szeretek oktatni), és a mai kaja is finom volt, egyetlen hibát követtem el, hogy kicsit engedékenyebb voltam magammal a fogyasztás terén, amit többet nem szabad elkövetnem (1,5 liter tejet ittam meg, ebből 1 litert kakaó formájában).


MÉRLEGELÉS

Ezen is át kellett ugye esni. Ahogy azt a címben is olvashatta mindenki, a végére sikerült összesen 14 kilogrammtól megszabadulni, így a végleges súlyom:


Holnap reményeim szerint a 90 napos diéta összefoglalásával folytatódik a blog.

Üdv

Attila

1 megjegyzés:

  1. YeeeeeaaaaahhH! Már nem is tudok, úgy főzni, hogy ne fehérje, keményítő és szénhidrát napokban gondolkodjam! :D

    VálaszTörlés