120. nap: Egy hete nem írtam

2010. november 11.

Kedves Mindenki!

Tudom, hogy nincs mentségem arra, hogy több, mint egy egész hétre eltűntem, ezért nem is magyarázkodom, csak egyszerűen folytatom a blog írását.

Az elmúlt egy hetemet most nem szeretném úgy részletezni, mint a múlt hetet. Ennek legfőbb oka, hogy már nem emlékszem arra, hogy pontosan miket is ettem. A lényeg továbbra is abban rejlik, hogy tartom magam a napi 4-5-szöri étkezéshez, aminek meg is van a (pozitív) eredménye.

Az új szokásnak megfelelően ismét megmértem magam szombaton és az eredmény ezúttal is örömmel töltött el, ugyanis megdöbbentő módon ismét fél kilóval kevesebbet mutatott, mint egy héttel korábban.



Ami a futást illeti, három alkalommal voltunk futni a múlt héten, de sajnos a harmadik után ismét fájni kezdett a lábam. Így visszatértem egy kicsit a tornához, nem erőltetem a lábam, ha nem muszáj. Egyre inkább érlelődött bennem a gyanú, hogy a cipő miatt fájhat a lábam. A stabil cipő ugyanis megtámasztja a láb belső felét és én a láb külső felére érkezem. Így lábam egy kicsit kijjebb fordulhat, ami megerőlteti a belső szalagokat, ami így húzódik és fáj. Ennek kiküszöbölésére a héten vettem egy új cipőt, amit szombaton, megfelelő idő esetén szeretnék is majd kipróbálni. Nagyon remélem, hogy valóban csak a cipő lesz a gond.

A következő bejegyzésekben három receptet osztunk meg veletek. Egy szénhidrát napra való finomságot, egy süteményt, valamint egy nagyon egyszerű, de finom levest.

Üdv

Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése