129. nap

Nem a lelkesedés csökkenése miatt nem posztolok, még csak nem is azért, mert nincsenek a diétába illeszthető receptek, egyszerűen csak túl sok dolgom lett hirtelen. Csak egy ok a sok közül: a témavezetőm helyettesítése, emiatt minden nap órát adok, amikre az otthon töltött szabadidőben felkészülök... így bizonyos dolgokat kénytelen vagyok háttérbe szorítani, ennek esett áldozatul a blogolás is.

A súlyom továbbra is 79 és 80kg között ingadozik. Tartom a reggeli gyümölcsözést és a napi 4-5 étkezést.

Valami van, amiről még nem írtam. A diéta alatt teljesen leálltam a cukros üdítőkkel, teljesen áttértem a 100%-os gyümölcslevekre. (Ezt is meg lehet oldani olcsóbban, nem kell a pl.:Hohes C-t venni, a Lidl-ben barátságos 159ft/l a 100%-os alma, de az ananász, a narancs, a paradicsom is hasonló árkategóriában van), nem olyan rég azonban ezeket is elhagytam. Most ásványvizezem, illetve teázom.

Judit már régóta nagy tea-rajongó, halomban állnak itthon a teák különböző gyümölcs, rooibos, szálas és filteres változatai, amiket Ő legnagyobb megdöbbenésemre mindenféle ízesítés nélkül fogyaszt. Kicsit irigykedem az ízlelőbimbóira, mert...hogy is fejezzem ki magam?!... érzékenyebb, kifinomultabb, talán ez a legmegfelelőbb jelző rá.
A múlt héten én is megkóstoltam csak úgy minden nélkül újra és azt kell mondjam nem rossz, bár nekem kell egy kis mézes segítség (még). Úgy tűnik kifejezetten a rooibos teák ízlenek, mert azok után nem érzek semmi száraz utóízt, amit a gyümölcsteák után tapasztaltam. Szóval most teázgatunk...

De jöjjenek az elmúlt 9 nap néhány 90 naposba olvasztható receptjei.

1 megjegyzés:

  1. Helyes, helyes, jó is a teázgatás, főleg ebben a cudar télben!
    (már alig várom a februárt, hogy csatlakozhassam/-sunk...hihi... ;))

    VálaszTörlés