Chilis babos rizs

Nem tudom, ki, hogy van ezzel, de a kilencven napos alatt, nekem a keményítő napok okoztak leginkább fejtörést, mert a kedvenc főzelékeinkben, rakott zöldségeinkben van tej vagy tejföl...
Ma azonban jó kis ötletre bukkantam a Lidlben, egy félig készételt találtam: chilis babos rizst. Nem rossz elképzelés, sőt! Gyorsan be is vásároltam hozzám az alapanyagokat és Attila legnagyobb megelégedésére el is készítettem. Munka szinte alig van vele, viszont nagyon laktató.

Chilis babos rizs

egy konzerv vörös vese bab
1 közepes fej vöröshagyma
2 gerezd zúzott fokhagyma
olaj
só, bors, chili, pirospaprika
pritamin paprika-aki szereti annak erős zöld hegyes
1 dl paradicsompüré
(és aki kedveli, az keverjen hozzá csemegekukoricát is)
főtt rizs

A hagymát felkockázzuk és a zúzott fokhagymával olajon megpirítjuk. Megszórjuk pirospaprikával. Felöntjük a paradicsompürével, sózzuk, borsozzuk, chilizzük és hozzáadjuk a konzerv babot (levestől ) . Egyet hagyjuk forrni, majd belevágjuk a paprikát és hozzákeverjük a rizst.
Létezik chilis bab fűszerkeverék is, azzal még egyszerűbbé lehet tenni a főzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése