Fetás nap

Ma sem tudtam elszakadni fahéj és feta blogjától, amikor az ebéden agyaltam. Mindenképpen valami gyorsan elkészíthetőre volt szükségem, mert még mindig lábadozom. Végül a kiinduló pont a paprika fetával és baconnal töltve lett.
Igen, tudom a sült paprika nem való fehérje napra, de 1: szerintem ennyi bűnözés belefér, 2: elkészült ennek egy húsos, de paprika mentes verziója is. :)
Az alap tölteléken egy kicsit változtattam, kihagytam az oreganót és tettem bele egy kevés Erős Pistát.

Fetával töltött hús és paprika

A töltelékhez:

250 g Feta vagy fetajellegű sajt
bors
1 kk. Erős Pista
2 szelet szalonna

4 szelet csirkemell
fokhagymás só
8 szelet bacon
4 paprika
olaj

A szalonnát felkockázzuk és megpirítjuk, hozzáadjuk az összetört fetát, az Erős Pistát és borsozzuk.

A csirkemell szeleteket bekenjük fokhagymás sóval és olajban kérget sütünk rá. Kivesszük a szeleteket. 2 bacon csíkot szorosan egymás mellé teszünk, erre rakunk egy csirkemellet, rákanalazunk a töltelékből, ráhajtjuk a bacont és fogpiszkálóval összetűzzük a tetején. a helyes kis batyukat ezután egy olívaolajos hőálló tálba tesszük. ( A bacon két okból is hasznos, egy részt nem szárad ki a csirkemell, más részt a töltelék sem folyt össze-vissza)

A paprikákat megmossuk, a tetejüket levágva kicsumázzuk és beletöltjük a tölteléket. A tetejét rátehetjük, bár igazából felesleges, mert a feta így is-úgy is megolvad és kifolyik kicsit. Hőálló tálba tesszük, olívaolajjal meglocsoljuk.

200 fokon 30 perc alatt, azaz nagyon gyorsan, elkészülnek és hát az összhatás mesés. Ki kell próbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése