Üdvözlet az újaknak

2011. január 28 (péntek)

Az elmúlt napokban, de inkább már az elmúlt hetekben merült fel bennem a gondolat, hogy ismételten írnom kellene egy pár sort a bloggal kapcsolatosan. Különösen azután, hogy egyre többen látogatnak el az oldalra, ami óriási örömmel töltött el bennünket. Kérem mindazokat, akik nem szeretik (vagy kifejezetten utálják) a statisztikát, azok ugorjanak az alábbi bekezdés végére, mert az abban leírtak nem nekik valók.

Január elseje óta 2507 látogatója volt az oldalnak, akik összesen 8 300 oldalt tekintettek meg. Ez nem kevesebb, mint napi átlag 93 látogató. Különösen szép ez a szám, ha figyelembe vesszük, hogy a látogatók száma decemberben 610, novemberben 943, októberben 924 volt. Ha más megvilágításban nézzük: az oldal elindulása, 2010. júliusától év végéig összesen 3270 látogatónk volt. Vagyis egy hónap alatt közel annyi látogatónk volt, mint az azt megelőző fél évben (és még vissza van 3 és fél nap).

Éppen ezért most szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszöntsek minden új látogatót az oldalunkon és kívánom minden diétázónak, hogy legalább olyan sikeres legyen a fogyása, mint az enyém.

Azt már korábban is leírtam, hogy a 90 nap végére 81 kiló lettem. Ezután újabb 3 kilótól sikerült megszabadulni a második 90 nap után. A második 90 napban végig betartottuk azt, hogy reggelire csak gyümölcsöt együnk, emellett pedig igyekeztem úgy étkezni, ahogy azt egy korábbi bejegyzésemben is leírtam. Napi 4-5-ször ettem, emellett valószínűleg az is segített megtartani a súlyom, hogy napi 5-8 km-t sétálunk Marshallal. Viszont ezen felül más mozgást nem végeztem.

Mára 78-79 kg között mozog a reggeli súlyom attól függően, hogy mit ettem az előző nap. Mindezt úgy is sikerült megtartani, hogy közben karácsony is volt (mondjuk akkor visszamentem 80-81-re).

Ahogy azt látjátok továbbra is igyekszünk olyan ételeket főzni, amelyek beilleszthetőek a 90 napos diétába, hogy ezáltal is segíthessünk az oldal látogatóinak. Ezt a jövőben is igyekszünk folytatni.

Szintén régóta fontolgatom, hogy feltegyek magamról egy ilyen volt, ilyen lett képet, hogy ne csak a számok mutassák a változást, amit sikerült elérni. Álljanak hát itt ezek a fényképek:

ELŐTTE ÉS UTÁNA































UPDATE (2011.07.30) Judithoz tavaly nem mellékeltünk fotót, de most pótoljuk. A diéta befejezésekor dekára ugyanannyit nyomott, mint most.

Előtte&utána




20 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyszerű a blogod és a receptek is. én 7napja kezdtema fogyókúrát, a 90 naposat, 1 kiló ment le rólam eddig. nagy bánatom, h úgy érzem, szinte nem eszek semmit sem, egyhangúak az ételeim. olvasom, h te keményítő napra vaníliás rizst ajánlasz- ezt lehet? a vanília keményítő napra?
    ilyen problémáim vannak, h nem merek semmit sem kombinálni.
    a reggeli gyümölcsöktől meg már rosszul vagyok.
    csodás, h ennyit fogytál, jó neked :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv itt!
    Ne aggódj,a szervezetd 2-3 hét alatt teljesen átáll és már nem leszel "kívánós".Addig doppingoljanak a fogyó kilók!
    Abban a formában a vaníliás rizs megengedhető. Alapvetően a pudingpor zacskóján semmi olyan dolgot nem találtam, ami ne lenne megengedett. Tej helyett meg vizet használtam, így ebbe sem lehet belekötni :)
    Ha bármi kérdésed lenne, tedd fel bátran! Remélem, az egyhangúságon tud segíteni ez a blog, mert bevallom ez volt az egyik célunk, igyekeztem a lehető legkreatívabb lenni...
    Sok sikert és kitartást!

    VálaszTörlés
  3. akkor máris lenne egy kérdésem :)
    én 63,5 kilóval álltam neki a kúrának, 6 nap alatt 1 kiló ment le rólam, tornázom is heti 2-3 alkalommal.
    szerinted normális e, h "csak" ennyit fogytam? :S
    vagy mikor várható nagyobb súlycsökkenés?
    köszi előre is, ha tudod a választ!

    VálaszTörlés
  4. 55 lenne a célsúly (valójában 50ről híztam meg 63ra 6 év alatt).

    VálaszTörlés
  5. Nahát, hova tűnt az előző kommentem? Na, mindegy a lényeg, hogy olvastad.

    Szerintem a Te esetedben, teljesen reális a heti egy kiló, egyébként is 90 napod van az áhított -8 kilóra, ami ha marad ez a tendencia, akár 60 nap alatt is meglehet. Egyébként van még egy érvem: ha apránként fogysz, akkor a bőröd sem sinyli meg a súlyvesztést, bár a feszességén a torna is sokat segít.

    És egy plusz tanács: igyál minél több vizet, nekem ez sokat segített az éhségérzet elmulasztásában.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Judit!
    Férjemmel a tegnap kezdtük el a diétát, amúgy nem voltunk sosem nagy evők, a hús is elég hetente 1-2-szer nekünk. Férjemnek legalább 15 kg kellene fogynia, én örülnék 5-6 kilónak. Kérdésem az, hogy a szénhidrát napon hogyan lehet a süteményeket fogyasztani, mikor azokban van tojás, tej, vaj, ami különben tilos ezen a napon?
    Nekem legnagyobb nehézséget talán az édesség, a sütemények és a tej hiánya fogja jelenteni.

    Gratulálok az oldalhoz, nagyon hasznos, örülök Attila sikerének, remélem nekünk is sikerülni fog.
    Ibike Erdélyből

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ibike!
    Köszönjük szépen! Biztosan sikerülni fog Nektek és együtt könnyebb is!

    Több órányi kutakodás után mi arra jutottunk, hogy az állati eredetű fehérje a tésztába sülve (pl.: piskótában, kekszben, de a száraz tésztában) nem számít, csak a szószoknál, krémeknél kell(ene) kerülni, de a blogon is van néhány kakukktojás, szerintem ennyi kényeztetés belefér 90 napba...
    A tej meg a sajt nekünk is nagyon hiányzott, de 2-3 hét alatt átáll az agy meg a szervezet és már nem olyan vészes...
    Az édesség-hiánnyal kapcsolatban javaslom, hogy egyél naponta 1-2 kocka étcsokit, ez csökkenti a sóvárgást, ráadásul bizonyítottan jótékony hatású is. :)
    Fehérje napon mehet a joghurt, édesítős/szőlőcukros puding, mascarpone, túró, Túró Rudi. Keményítő napra is van egy-két édesség recept, nem az igaziak, de ha csillapíthatatlan a vágy, akkor jól jönnek.(és épp az előbb jött az isteni szikra egy újabbhoz, ha ehető akkor még ma kiteszem a blogra).
    Kitartást mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok,... az indapasson láttam a blogotokat, valami fantasztikus amit itt csináltatok ;)... szerintem ezt meg kellene jelentetni egy könyvben,... ha segíthetek csak szoljatok ;) (eddig a piacon egyetlen 90napos diéta receptkönyvről tudok, amit megvettem. A másik dolog, hogy amennyiben meggondolandó a könyv (akár csak e-book ként) akkor szivesen segítek, hiszen ti is sokat segítetek a receptjeitekkel,...

    Hogy mivel is tudok segíteni? :) ételstylinggel, Fotókkal a könyvhöz... én még csak nemrég kezdtem el a diétát, de itt találtok meg :) http://lefogyok.blogger.hu/

    üdv, Mona

    VálaszTörlés
  9. Kedves Mónika!

    Köszönjük szépen! Mind a felajánlkozást, mind a dicsérő szavakat...ha képbe kerül ilyesmi, azonnal értesítünk!
    Igazából a blog is amiatt készült, mert mi sem találtunk egy rendes összefoglalót... :)

    Nagyon sok sikert, mindenképpen bekukkantok
    időnként hozzád, hogy lássam, hogyan is állsz! ;)

    üdv: Judit

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Gratulálok az oldalhoz!
    Én másodszor fogtam neki, először több mint 20 ment le két éve, most a 13. napnál tartok és több mint 5 minusznál 105-ről indultam.
    Egy 5 fős családnak főzök, de nekik nincs okuk fogyizni, ám támogatnak. Örülök, hogy ide találtam, nagyon jó ez az oldal!
    Hasznos volt olvasni a kétkedőknek adott válaszokat!
    Jó egészséget!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Erzsébet!

    Köszönjük szépen, igyekeztünk a legjobb tudásunk és tapasztalataink szerint válaszolni.
    Nagyon sok sikert, biztosan menni fog, hiszen egyszer már sikerült! :)

    üdv: Judit

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!

    Örömmel olvasom az oldalatokat. Én is most fogtam bele a diétába másodszor. Sajnos az első alkalommal nem sikerült és abbahagytam.
    Most a 9. napnál tartok. Egy hét után mértem magam a mérleg csak 1 kilót mutatott és kissé elszomorodtam de a centi szerint a derekam lement 88 ról 84 re a csípő 101 ről 99 re a mellem meg 101 ről 100. pár ember akit megkérdeztem azt mondta ez azért nem rossz eredmény. Én 158cm hez képest 62 kiló vagyok és az álomcél az 50 kiló lenne. Csak nagyon nehéz a főzés hisz egy egész kis családra kell főzni, és sokszor nem tudom nem ártok -e vele a gyermekeimnek ha őket is bevonom ebbe (3an vannak 5 éves, 4 éves 1 éves) És persze mindennap tornázom mert én abban hiszek h. a diétához mozgás is kell és akkor érhető el a legjobb eredmény.
    Imádom a receptjeiteket már párat megcsináltam belőle köszönöm! 29 éves 3 gyermekes anyuka

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Jaj, de jó! Mindig örülök a visszajelzéseknek! Ilyenkor nagy hévvel vetem bele magam a főzésbe! :)

    Szerintem nem olyan kevés az egy kiló 9 nap alatt. Arra figyelj, hogy sok folyadékot igyál, hogy gyorsítsa és segítse az emésztést.

    Bizony, ezt így nehezebb lehet megoldani, de szerintem, ha például a húsokhoz főzöl a piciknek valami kötetet is, Te meg salátázol, akkor nem árthatsz nekik, ha fehérje napról marad husi az jó nekik másnap rizshez/főzelékhez feltétnek, és gondolom, a gyümölcs napot nem tartatod velük... :D szerintem így nem lehet gond, de ha kétségeid vannak efelől, akkor kérdezd meg a védőnőt vagy gyerekorvost, ők biztosan szívesen segítenek.

    Tornázol, ez mindenképpen jó! Könnyebben olvadnak le a kilók, ráadásul feszes maradsz tőle.

    Nagyon drukkolok Neked! Majd időnként jelentkezz, hogy hogyan állsz.

    Üdv: Judit

    VálaszTörlés
  14. Szia:-)))

    Ma tartok a 70. napomnál és eddig baromi jól helytálltam a diétában, de most a hétvégén elszakadt a cérna és bár szombaton szénhidrát napom volt és így ettem is rendesen de tegnap gyümi napon estére úgy éreztem ha nem eszem akkor megőrülök, éreztem magamban egy hatalmas feszültséget:-((( Emiatt ma tartok egy víznapot, és remélem a fogyásom nem áll meg:-((( Amúgy én 84 kg-rol kezdtem és multhéten már 10.5 kg-nál jártam aminek nagyon örültem, de emiatt a hétvége miatt ma a mérleg 75 kg-ot mutatott:-((( Szerinted ez nagyon nagy gáz hogy nem álltam ellen és ettem, a fogyásom beindulhat újra??? Én úgy tervezem hogy még karácsonyig ráhúzok egy kicsit a csalásaim miatt:-))) Elörre is köszönöm, és szép napot nektek:-)))

    VálaszTörlés
  15. Szia! :)

    1,5kg semmit nem jelent! Lehet, hogy több a víz is most benned meg egyébként az emberek testsúlya napközben 1,5-2kg-ot is változhat. Nehogy elkeseredj!
    Semmi bajod nem lesz simán beindul újra a fogyás. Nekünk volt egy 8 napos nyaralásunk, ahol nem tartottuk a diétát... http://90naposati.blogspot.com/2010/08/balaton-dieta-bunozes-melegagya.html
    Karácsonyig meg nyugodtan csináld, ahogy számolom, akkor az plusz 3 hetet jelent, nekem volt olyan ismerősöm, aki esküvőre készült és annyira félt, hogy nem tartja meg az alakját, hogy végül 135 napig diétázott, igaz hogy 90. naptól kezdve szinte alig fogyott valamit.
    Szóval hajrá! :)))))

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok:-)))

    Nagyon nagyon köszi a segítséget, ha egyéb kérdésem merülne fel, biztosan írok nektek:-)))
    Napsugaras szép napot kívánok:-)))))

    VálaszTörlés
  17. Nincs mit, ha tudunk segítünk, ha mással nem akkor egy kis biztatással. :)))

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Először is grat a bloghoz, nagyon jó ötleteket tartalmaz!

    A következő problémával fordul hozzátok, talán tudtok segíteni.
    A 33. napon járok, 75 kg-ról indultam, -5 kg-nál tartok. Viszont a rengeteg gyümölcs és zöldség mellett sem működik jól a bélrendszerem, van, hogy hetente csak 2-3 alkalommal sikerül.
    Gyógyszert nem szívesen szenvednék, az orvosom szerint a két naponta ürítés egyáltalán nem rossz, és csak tisasen-t javasolt, viszont figyelmeztetett, hogy a túlzott szedése felboríthatja a még meglevő bélflórát is...

    Előre is köszönök bármilyen javaslatot vagy tanácsot!

    Üdv: Klaudia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klaudia!

      A problémádra külön posztban válaszoltam itt:
      http://90naposdietareceptek.blogspot.hu/2012/11/rendhagyo-poszt-kivi-banan-lenmag-turmix.html
      Remélem, segítségedre lesz!

      Üdv: Judit

      Törlés