Gesztenye golyó

A minap a mélyhűtőpultnál megpillantottam a natúr gesztenyemasszát és elgondolkodtam, hogy hova is lehetne beilleszteni gesztenyét. Rögtön a keményítőre gondoltam, úgy döntöttem, berakom a kosárba és itthon kinyomozom igazam van-e és szerencsére igaz, a gesztenye keményítő!!!! Így az, aki édesszájú és szereti a gesztenyét most készülhet a gesztenyés receptekre, mert valószínűleg ráállok a témára. :)

Gesztenye golyó

250g NATÚR gesztenyepüré
3 tk. rumaroma/ rum
1 tk. vaníliaaroma
édesítő/szőlő-/gyümölcscukor
keserű kakaópor
fahéj
mazsola


A mazsolát beáztatjuk 1 tk.rummal/rumaromával kikevert vízbe. A gesztenyét kiolvasztjuk majd összetörjük. Elkeverjük benne az édesítőt/szőlő-/gyümölcscukrot, a maradék rummal/rumaromával és a vaníliaaromával. Golyókat formázunk , közepükön néhány szem mazsolával. Végül megforgatjuk a fahéjas kakaóporban.

Aki elunja a golyókészítést, mint én, az nyugodtan nyomja át gesztenye-(vagy fokhagyma)nyomón, aztán szórja meg mazsolával és kakaóval....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése