Fűszeres olajjal meglocsolt grillezett zöldségek

Fűszeres olajjal meglocsolt grillezett zöldségek

1 db padlizsán
4 db krumpli
2 db paradicsom
10 cm-es póréhagyma darab
1 dl+ 1 ek. olívaolaj
2 gerezd fokhagyma
10 ág kakukkfű
ízlés szerint só
ízlés szerint bors

1 dl olívaolajat langyosra melegítünk, belekeverjük a felaprított fokhagymát és a kakukkfüvet, hagyjuk teljesen kihűlni.

A krumplit héjastul megfőzzük, megpucoljuk, majd felkarikázzuk.
A padlizsánt felszeleteljük, besózzuk mindkét felét és 5-6 percig állni hagyjuk. Felkarikázzuk a paradicsomot és a pórét is.
1 evőkanálnyi olívaolajat hevítünk a grillserpenyőben és a zöldségek mindkét oldalát meggrillezzük. Ha kész, sózzuk-borsozzuk és meglocsoljuk a fűszeres olajjal.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Olyan jó, hogy az index fórumon rátaláltam erre a blogra!!!!
    Először is gratulálok Nektek a fogyókúrához és a bloghoz! Ez nem semmi meló és jó, hogy folytatjátok így évekkel később is! Nagy segítséget jelent ez a 90 naposozóknak!
    Aztán gratulálnék a versenyhez is, fantasztikusak az ételek, ez előbb végigpörgettem... csorgott a nyálam...de nekem most a diétára kell koncentrálnom. 30 éves vagyok, 176cm és 82kg, nagyjából 10 kg-ot szeretnék ledobni, de nem sértődnék meg, ha 12 lenne... :D 4 napja csinálom, és mai alma rágcsálás közepette rengeteg jó receptre és ötletre bukkantam itt, ami újabb löketet adott. Jó, hogy nem egysíkúan étkeztetek! :))) Asszem gyakori vendég leszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Moncsi!

      Köszönjük szépen, igyekszünk! :)
      Nagyon sok sikert és kitartást kívánunk!

      üdv: Judit

      Törlés