VÉGE A JÁTÉKNAK!

Hát ezt is megértük, hogy vége lett. Őszinte legyek? A végén már vágtam a centit. Kicsit sok(k) volt összeegyeztetni a rengeteg főzést, a melót és a sulit (többször lógtam, van elmaradt vizsgám is...khmmm), de azt kell mondjam, megérte, javítottam a fényképezési technikámon (ami nem is volt), rengeteg új dolgot tanultam és néhány kedves emberrel is megismerkedtem, akikkel, remélem, tartani fogjuk a kapcsolatot.

Igaz is, HANI, örülök, hogy Te is itt vagy, fantasztikusan főzöl, imádom a blogod! Akinek van egy kis ideje, nézzen be Anita Ízemlékek blogjába, érdemes!


Szóval én csak nyertem, még akkor is, ha holnap kiderül, hogy nem én megyek Toszkánába. Előbb-utóbb akkor is eljutok oda! :D És amúgy sok mindennel gyarapodott a konyhám, ne legyek már ennyire mohó.

Persze ezek a hetek nem mentek volna ennyire flottul, ha nincs aki teljes mell- és vállszélességgel támogat, de volt! Nem tudom Atinak eléggé megköszönni, a rengeteg a energiát és szeretetet, amit kaptam meg a rugdosásokat, amikor fel akartam adni... és erre ma még ajándékkal is meglepett... előadta nekem, hogy előjegyzett valami szakkönyvet, ami végre ma érkezik, semmi okom nem volt kételkedni, máskor is volt már ilyen.
Erre megjön a futár, Ő meg a kezembe nyomja a csomagot, amiben Michel Roux Tészta varázsa, valamint Frances Mayes Napsütötte Toszkána, Mindennapok Toszkánában és az Édes élet Itáliában könyvei voltak, szóval WOW és 10 és 1/2 év után is meg tudsz lepni!!!!! KÖSZÖNÖK MINDENT és SZDRETLEK! :)

Emellett köszi a családomnak és barátaimnak, akik megértették, hogy kissé elhanyagoltam őket az elmúlt három hétben és ennek ellenére (vagy pont ezért?!) biztattak, szavaztak. Nektek is nagyon köszönöm, szeretlek Titeket!

És akkor vége az ömlengésnek, holnap jön az első bejegyzés!

Ui.: Ja, még valami, ünnepélyesen megígérem, hogy soha többet nem indulok ilyesmin, kizárólag országúti kerékpárversenyeken meg spinning maratonokon... :D

2 megjegyzés:

  1. Kedves Judit!
    Nagyon örülök, hogy megismerhettelek ebben a versenyben! Nagyon szurkolok Neked, hogy Te mehess Toszkánába, én Téged küldenélek:-)! Elfáradtam én is már a végére, ugyanakkor élveztem az egész játékot, örülök, hogy ott lehettem Veletek az utolsó szakaszban. Tudod, mi fog hiányozni a legjobban: a heti feladat :-)!
    Üdv:
    Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a szavazataid alapján sejtetettem... :)
      Megérdemelted, hogy ott légy a tízben! Első körben is ott lett volna a helyed, még mindig furcsállom a döntést, de fátylat rá! Megcsináltuk és ez a lényeg!
      Pihend ki Magad, aztán majd kitalálunk magunknak valamit a heti feladat pótlására... :D

      Törlés