Toszkán citromos muffin

Toszkán citromos muffin

1 és ¾ csésze liszt
¾ csésze porcukor
2 ½ teáskanál sütőpor
¼ teáskanál só
¾ csésze ricotta
¾ csésze víz
½ csésze olívaolaj
1 citrom reszelt héja és leve
1 nagyobb tojás
2 ek. barnacukor


Első lépésben öntsük egy tálba és keverjük össze a száraz összetevőket (liszt,cukor,sütőpor, só – a barnacukor később kell). Egy másik tálban keverjük össze a nedves hozzávalókat (ricotta, víz, olívaolaj, tojás, citromlé és reszelt citrom) és a kész masszát öntsük a szárazakra, majd az egészet keverjük addig, amíg egy csomómentes egynemű masszát nem kapunk.

Ezután a kész masszát kanalazzuk a muffin papírral kibélelt formákba és 190 fokra előmelegített sütőben alul-felül sütéssel kb. 15 percig vagy tűpróbáig süssük.

7 megjegyzés:

  1. Hmmm...finom lehet biztosan! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam bekerült az abbahagyhatatlan kategóriába... :)

      Törlés
  2. Nem csodálom... :)
    Mindenfélefajta citromos muffint nagyon szeretek! :P

    VálaszTörlés
  3. Erre mindig szavaztam a játék során! Már kétszer meg is sütöttem, nagyon finom!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom... még egyszer köszönöm a szavazatokat! :)

      Törlés
  4. Megsütöttem, köszönöm, finom volt. :) És jó laktató is. :D
    Esetleg a ricottát mi mással lehet helyettesíteni még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ízlett!
      Én szoktam helyettesíteni a ricottát fele túró-fele tejföllel. :)

      Törlés