Marcipános-málnás muffin

Nagyon egyszerű, nagyon finom és bármilyen friss, fagyasztott vagy aszalt gyümölccsel tökéletes!
Legutóbb aszalt szilvával készítettem, úgy, hogy az aszalt szilvát előtte rumban áztattam. Hát mit mondjak....naaa  :D
 Marcipános-málnás muffin
3 bögre liszt
3 evőkanál cukor
1 teáskanál só
5 teáskanál sütőpor 3 db tojás
60 g olvasztott vaj
1 és 1/2 bögre tej
200g marcipán
24 szem málna+ 36 szem a díszítéshez
200 g 60 %-os kakaótartalmú étcsokoládé

A marcipántömböt 12 egyforma szeletre vágjuk, gombócokat formálunk belőlük, úgy, hogy közepükbe 2-2 szem málnát rejtünk. Forgassuk meg lisztben. A száraz és a nedves hozzávalókat külön-külön keverjük össze, majd dolgozzuk egybe a két keveréket. A masszát kanalazzuk kivajazott-kilisztezett formák feléig, közepükre helyezzük a marcipángolyókat és osszuk el a maradék tésztát. 190 fokra előmelegített sütőben 15 percen át süssük. Az étcsokoládét olvasszuk fel gőz felett , majd vonjuk be vele a kihűlt sütemények tetejét és díszítsük málnákkal.

6 megjegyzés:

  1. Végre-végre! :) Gyönyörű ez a muffin - annyira szépek az étel-fotóid!

    Chat-et: holnap írok fb-on, és egyeztetünk, jó? :)

    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem... még a verseny miatt utánaolvastam az ételfotózásnak és egy-két trükköt sikerült alkalmazni, persze még mindig lehetne fejlődni... :))

      Várom az üzit!

      Puszik

      Törlés
  2. Régen jártam erre, pedig megint izgibbnél izgibb recepteket látok!!! Erre a muffinra pillantva kifejezetten jelzett a gyomrom... :D

    És csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon szépek a képek is! :)

    Sok puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Chili, de jó újralátni! Köszönöm a dicsérő szavakat!
    Mi újság Veled?

    Puszillak

    ui.:Gyere gyakrabban! :)

    VálaszTörlés
  4. ez a muffin tényleg jól néz ki. Amúgy hatékonyabbá tehető a diéta, ha mellette mozgunk, én pl. sokat kerékpározok. Jó kis kikapcsolódás. Az országban rengeteg helyen vannak bringaPONTOK, bátran vágunk neki mi is ismeretlen helyeknek http://minu.me/-bringaprogram

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinte elengedhetetlen a mozgás, egyrészt meggyorsítja a folyamatot, segíti az anyagcserét, feszesebbé, formásabbá válunk általa. Csak el kell kezdeni. :)

      A BringaPontok szuperek, még a Balaton Maraton Kupán kellett igénybe vennem egy-két szolgáltatást. A verseny óta nem jártam egyik Mol-nál sem, de gondolom, ugyanolyan felkészültek és segítőkészek, mint ott, ezért mindenkinek szívből ajánlom én is!

      Törlés