Rendhagyó poszt- Kivi-banán-lenmag turmix

Rendhagyó poszt, egy olvasói, Klaudia, kérdésére szeretnék válaszolni.

Vannak, akik még a 90 napos diéta alatt is székrekedéssel küzdenek, annak ellenére, hogy rengeteg nyers gyümölcsöt és zöldséget, rostokat fogyasztanak a fogyókúra alatt. Ennek lehetnek egészségügyi okai is, de most feltételezzük, hogy egy egészséges emberről van szó.
Én is ezen emberek közé tartoztam. A rengeteg mozgás és folyadék ellenére is akadtak gondjaim. Sok mindent kipróbáltam, salaktalanító teát, cickafarkteát, aszalt szilvát, szilvalekvárt... de jó néhányszor csak a tisasen nyújtott megoldást, legalábbis eddig.
Pár hónappal ezelőtt láttam valami sorozatban vagy filmben, hogy az egyik szereplő minden reggel kivi-lenmag turmixot iszik a cél érdekében. Ugyanaznap láttam valahol ennek a Cotifibra-nak a hirdetését, ami szintén tartalmaz kivit, így megerősített abban, hogy ez a gyümölcs a hasznomra lehet.
Nagy vesztenivalóm nem volt, kipróbáltam és azóta minden délelőtt elfogyasztom a csoda-mixem. Nem tudom, másnak beválik-e, mindenesetre egy próbát megér. A színe nem túl bizalom gerjesztő, ízre sem valami nagy szám, azonban most nem is ezen van a hangsúly.

Kivi-banán-lenmag turmix

1 db kivi
1 db banán
1,5 evőkanál lenmag
5 dl víz

A lenmagot külön megőröljük a turmixgépben, hogy semmiképpen ne maradjanak egészben a szemek, ezután hozzáadjuk a meghámozott gyümölcsöket, felöntjük a vízzel és leturmixoljuk.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! Mindenképpen kipróbálom, hogy mikre lehet jó megoldás egy film vagy sori! :)

    Üdv: Klaudia

    VálaszTörlés
  2. Kedves Judit, egy hete minden délelőtt megiszom és eddig bevált! Emellett megiszom napi 2-3 liter vizet+gyógyteát, két naponta tornázom egy órácskát.
    Nagyon szépen köszönöm, hogy megosztottad!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök, hogy használ. :)

      Törlés