Vaníliás minikuglóf

Vettem az Aldiban szilikon minikuglóf sütőformát. Rögtön aznap ki is próbáltam, alapul a Dr. Oetker német oldalán talált recept szolgált. 
Mellesleg most a Bónusz Brigád ajánlatában szerepel akciósan 30 g vaníliarúd/1250Ft-ért ( + 270Ft/csomag szállítási költség). Rendeljetek tőlük bátran, gyorsak, kedvesek és az áru is kifogástalan, én már kipróbáltam őket. :)

Vaníliás minikuglóf

200 g liszt
2 teáskanál sütőpor
100 g cukor
1/2 vaníliarúd kikapart magja vagy 2 teáskanál vanília kivonat
100 g puha vaj/margarin
3 tojás

A sütőt melegítsük elő 180 fokra.

A cukrot habosra keverjük a vajjal/margarinnal, hozzáadjuk a vaníliarúd kikapart magjait, a tojásokat, végül a sütőporral elkevert lisztet.
A formákat kb. 2/3-ig részig töltjük és nagyjából 20 percig vagy tűpróbáig sütjük. Rácsra borítva hűlni hagyjuk.

Málnával dúsítva

1 maréknyi málnát lisztben megforgatva kevertem a tésztába.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Megcsináltam a recepted, de tennem kellett bele tejet, mert nekem nagyon kemény lett a tészta. Nagyon finom lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓ, jártam már így én is, észrevettem, hogy liszt és liszt között is nagy különbség van, pedig ragaszkodom a megszokott márkámhoz és mégis :)

      De örülök, hogy ízlett :)

      Törlés