Kukoricadarás sütőtök kockák

Meg mertem volna esküdni, hogy a Good Food-ból vettem ennek a sült sütőtöknek az ötletét, de most úgy tűnik mégsem... legalábbis átlapoztam az összeset és nem találtam meg. Akárhogyis az alapötlet nem az enyém, arra emlékszem, hogy az eredeti receptben nincs előre megsütve a tök, talán még előfőzve sem... na mindegy, majd, ha a kezembe akad, akkor linkelem, illetve feltüntetem a különbségeket.

Kukoricadarás sütőtök kockák

250 g sült sütőtök
1 evőkanál fokhagymapehely
1 evőkanál friss kakukkfű levél
ízlés szerint só
2-3 evőkanál kukoricadara
olaj

A sütőtököt felkockázzuk és meghempergetjük a fokhagymapehellyel, sóval, kakukkfűvel elkevert kukoricadarában, majd a felforrósított kb. egy kisujjnyi olajban mindkét oldalukat megsütjük. Akkor jók, ha a szélük kicsit sötétebb.
Főtt rizzsel/kölessel/gerslivel tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése