Új év, új fogadalmak, új célok

Nagyon boldog új évet és szeretettel köszöntök minden új és régi olvasót!

Biztos vagyok benne, hogy sokan kezdenek bele a diétába az elkövetkező napokban. Ehhez segítségképpen szeretném a figyelmetekbe ajánlani egy korábbi blog bejegyzést, illetve egy jó kis 90 napos diétás fórumot, ahol megoszthatjátok eredményeiteket, élményeiteket és segítséget is kaphattok a felmerülő kérdésekre. Természetesen itt vagy a blog facebook oldalán én is szívesen válaszolok vagy adok tanácsot, ha van rá igény. :)
A fórumot itt találod. Emitt pedig egy jó kis összefoglalót a 90 napos diétáról.

Mindenkinek nagyon sok sikert és kitartást kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    December 30-án órákon át barangoltam a blogon és megteveztem majdnem 2 hetet előre, illetve elmentettem jó néhány ötletet előre is.
    Köszi, hogy létrehoztátok ezt, átlátható és gyakorlatilag minden kérdésemre választ találtam!
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy segített és nagyon sok sikert a diétához! :)

      Törlés