Eperrel töltött túrós panna cotta

E-mailben  kaptam ezt a receptet és rögtön el kellett készítenem. Annyit változtattam rajta, hogy a túró mennyiségét megnöveltem, illetve a cukor helyett mézet használtam az eperhez.
Sima szufléformát használtam hozzá.
Elnézést a képért, telefonnal készült.

Eperrel töltött túrós panna cotta (4 szuflé forma)

250 g túró
1 dl tej
50 g cukor
10 g zselatin
2 dl tejszín
200 g eper (befőtt, fagyasztott mindegy)
1 evőkanál méz


A mézzel addig főzzük a epret, amíg besűrűsödik.
Egy kevés vízbe beáztatjuk a zselatint.
A tejet felforraljuk az 5 dkg cukorral és belekeverjük a zselatint. A túrót áttörjük és ráöntjük a zselatinos tejet, alaposan elkeverjük.
Felverjük a tejszínt és összeforgatjuk a túrós krémmel.
4 szufléformát kibélelünk folpack-kal, a massza 2/3-át elosztjuk a formákba, majd a közepükbe mélyedést vájunk, odakanalazzuk az epret, végül lezárjuk a maradék túróval. Hűtőben dermesztjük néhány órát.
Tálaláskor tányérra borítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése