Ratatouille 2.0


 Nórinál láttam egy jó kis ratatouille receptbe, ami mind fűszerezésében, mind kinézetében más, mint
blogon már megtalálható.
 A recepten annyit változtattam, hogy több sűrített paradicsomot használtam, kicsit édesítettem és alaposan megszórtam kakukkfűvel, illetve nekem valamivel hosszabb sütési időre volt szükségem.

 Ratatouille 2.0

1 db vöröshagyma
1 közepes padlizsán
1 közepes cukkini
2 db pritaminpaprika
500 g passzírozott paradicsom
2 evőkanál olívaolaj
1 evőkanál nyírfacukor
ízlés szerint só
ízlés szerint bors
10-12 ág kakukkfű

A sütőt előmelegítjük 180 fokra.

Egy hőálló tálban összekeverjük a felkockázott vöröshagymát, az olívaolajjal, a passzírozott paradicsommal, édesítjük cukorral, ízesítjük sóval, borssal.

 A zöldségeket vékonyra karikázzuk és felváltva egymás mellé, illetve egymásra rakosgatjuk, amíg el nem fogynak.Alufóliával lefedjük és betoljuk a sütőbe, kb. 30-40 perc alatt készre sütjük.
Hozzávalók:
1 padlizsán
1 cukkini
2 pritaminpaprika
fél doboz passzírozott paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
só, bors
  1. Egy hőálló tálban keverd el a passzírozott paradicsomot az olívaolajjal, majd szórd bele az apróra vágott vöröshagymát. Sózd, borsozd. A sütőt melegítsd elő 180 fokra.
  2. A padlizsánt, a cukkinit és a paprikát mosd meg és szeleteld nagyon vékony, kb. 3 mm-es szeletekre. Én a cukkinihez uborkagyalut használtam.
  3. A zöldségeket felváltva rakosgasd egymás mellé a tálba, amíg el nem fogynak, végül takard le őket egy méretre vágott sütőpapír darabbal.
  4. Tedd a tálat a sütőbe, és kb. 30 perc alatt elkészül. A paradicsomnak forrnia kell a zöldségek alatt, és kb. 20 perc kell, hogy minden összeérjen.
- See more at: http://www.mindenmentes.hu/2013/09/ratatouille-mint-meseben.html#sthash.Oz8BWr2P.dpuf
1 padlizsán
1 cukkini
2 pritaminpaprika
fél doboz passzírozott paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
só, bors
  1. Egy hőálló tálban keverd el a passzírozott paradicsomot az olívaolajjal, majd szórd bele az apróra vágott vöröshagymát. Sózd, borsozd. A sütőt melegítsd elő 180 fokra.
  2. A padlizsánt, a cukkinit és a paprikát mosd meg és szeleteld nagyon vékony, kb. 3 mm-es szeletekre. Én a cukkinihez uborkagyalut használtam.
  3. A zöldségeket felváltva rakosgasd egymás mellé a tálba, amíg el nem fogynak, végül takard le őket egy méretre vágott sütőpapír darabbal.
  4. Tedd a tálat a sütőbe, és kb. 30 perc alatt elkészül. A paradicsomnak forrnia kell a zöldségek alatt, és kb. 20 perc kell, hogy minden összeérjen.
- See more at: http://www.mindenmentes.hu/2013/09/ratatouille-mint-meseben.html#sthash.Oz8BWr2P.dpuf
1 padlizsán
1 cukkini
2 pritaminpaprika
fél doboz passzírozott paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
só, bors
  1. Egy hőálló tálban keverd el a passzírozott paradicsomot az olívaolajjal, majd szórd bele az apróra vágott vöröshagymát. Sózd, borsozd. A sütőt melegítsd elő 180 fokra.
  2. A padlizsánt, a cukkinit és a paprikát mosd meg és szeleteld nagyon vékony, kb. 3 mm-es szeletekre. Én a cukkinihez uborkagyalut használtam.
  3. A zöldségeket felváltva rakosgasd egymás mellé a tálba, amíg el nem fogynak, végül takard le őket egy méretre vágott sütőpapír darabbal.
  4. Tedd a tálat a sütőbe, és kb. 30 perc alatt elkészül. A paradicsomnak forrnia kell a zöldségek alatt, és kb. 20 perc kell, hogy minden összeérjen.
- See more at: http://www.mindenmentes.hu/2013/09/ratatouille-mint-meseben.html#sthash.Oz8BWr2P.dpuf
1 padlizsán
1 cukkini
2 pritaminpaprika
fél doboz passzírozott paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
só, bors
  1. Egy hőálló tálban keverd el a passzírozott paradicsomot az olívaolajjal, majd szórd bele az apróra vágott vöröshagymát. Sózd, borsozd. A sütőt melegítsd elő 180 fokra.
  2. A padlizsánt, a cukkinit és a paprikát mosd meg és szeleteld nagyon vékony, kb. 3 mm-es szeletekre. Én a cukkinihez uborkagyalut használtam.
  3. A zöldségeket felváltva rakosgasd egymás mellé a tálba, amíg el nem fogynak, végül takard le őket egy méretre vágott sütőpapír darabbal.
  4. Tedd a tálat a sütőbe, és kb. 30 perc alatt elkészül. A paradicsomnak forrnia kell a zöldségek alatt, és kb. 20 perc kell, hogy minden összeérjen.
- See more at: http://www.mindenmentes.hu/2013/09/ratatouille-mint-meseben.html#sthash.Oz8BWr2P.dpuf
1 padlizsán
1 cukkini
2 pritaminpaprika
fél doboz passzírozott paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
só, bors
  1. Egy hőálló tálban keverd el a passzírozott paradicsomot az olívaolajjal, majd szórd bele az apróra vágott vöröshagymát. Sózd, borsozd. A sütőt melegítsd elő 180 fokra.
  2. A padlizsánt, a cukkinit és a paprikát mosd meg és szeleteld nagyon vékony, kb. 3 mm-es szeletekre. Én a cukkinihez uborkagyalut használtam.
  3. A zöldségeket felváltva rakosgasd egymás mellé a tálba, amíg el nem fogynak, végül takard le őket egy méretre vágott sütőpapír darabbal.
  4. Tedd a tálat a sütőbe, és kb. 30 perc alatt elkészül. A paradicsomnak forrnia kell a zöldségek alatt, és kb. 20 perc kell, hogy minden összeérjen.
- See more at: http://www.mindenmentes.hu/2013/09/ratatouille-mint-meseben.html#sthash.Oz8BWr2P.dpuf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése