Lime-os omlós süti

Még Karácsony tájékán ajánlottam a facebookon ezt az oldalt, innen sütöttem meg apróbb változtatásokkal a lime-os omlós sütit, amit belekevertem a többi karácsony sütemény közé, nem szólván arról, hogy milyen lisztből, cukorból készült és vártam a reakciókat, de nem jöttek, senki nem vett észre semmit, ugyanúgy elfogyott, mint a többi. Csak a tesóm kérdezett rá, hogy milyen diófélétől lett ilyen az állaga, mert nem olyan, mint a sima linzeré, aztán avattam be, hogy szó sincs itt semmiféle diófélérő, az csupán a Graham liszt.
Amúgy eszméletlen finom málna lekvárral :)

Lime-os omlós süti (25 db)


2 csésze Graham liszt
1/2 teáskanál sütőpor
1/4 teáskanál só
1/2 csésze nyírfacukor
1/3 csésze folyékony kókuszolaj
1 nagy tojás
2 evőkanál méz
2 db lime reszelt héja

Egy kis tálban keverjük össze a lisztet, sütőport és sót.
 Egy tálban mixerrel keverjük fehéredésig a tojást a cukorral, kókuszolajjal, mézzel. Adjuk hozzá a lisztes egyveleget és a lime héjat. Alaposan gyúrjuk össze és folpackba csomagolva tegyük hűtőbe minimum 1 órára.
Lisztes asztalon vagy nyújtódeszkán nyújtsuk ki 0,5-1 cm vastagságúra. Szaggassuk ki köralakú formával. Sütőpapírral bélelt tepsire kissé távolabb helyezzük egymástól.
180 fokra előmelegített sütőben süssük kb. 8 percig vagy amíg világosbarna nem lesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése